Cursu de lìngua sarda in sa Asl de su Campidanu de Mesu

Su 28 de Martzu at a cumentzai in s’Ispidali de Santu ’Èngiu su cursu de formatzioni de primu livellu “Coru, sentidu e ammentu po s’imparu”. Su cursu fait parti de su progetu “Coru, sentidu, ammentu” finantziau de sa Regioni Sardìnnia cun su bandu Tulis po s’amparu de is lìnguas de minoria.

Su 28 de Martzu at a cumentzai in s’Ispidali de Santu ’Èngiu su cursu de formatzioni de primu livellu “Coru, sentidu e ammentu po s’imparu”. Su cursu fait parti de su progetu “Coru, sentidu, ammentu” finantziau de sa Regioni Sardìnnia cun su bandu Tulis po s’amparu de is lìnguas de minoria. Su progetu, comenti eus giai nau, sighit s’àndala de su progetu “Coru sardu” de s’annu passau, cun sa tarea de acuntentai s’abbisòngiu de is malàdius chi lompint a s’ispidali de totu is biddas de su Campidanu, de sa Marmidda, de sa Trexenta e de su Sarcidanu,e chi chistionant pruschetotu in sardu, e de melliorai sa manera de intrai in relata candu serbit a donai, in lìngua minoritària, informatzionis chi pertocant sa saludi. Su cursu in chistioni, cun atividadis de formatzioni po su personali, punnat a acurtziai sa làcana intra de is chi fueddant sardu in manera fitiana e is operadoris de sa strutura sanitària, assegurendi aici su diritu a sa saludi e in su matessi tempus su diritu a s’impreu de sa lìngua materna.

Su cursu at a essi de 30 oras partzidas in doxi atòbius de duas oras e mesu donniunu, a bortas a mangianu de is ùndixi e mesu a is duas e a bortas a meigama de is duas e mesu a is cincu de merì.

Custas funt is diis sceberadas po su cursu: 28 de martzu, 5 de Abrili, 12 de Abrili, 19 de Abrili, 26 de Abrili, 2 de Maju, 10 de Maju, 16 de Maju, 24 de Maju, 28 de Maju, 30 de Maju, 5 de mesi de Làmpadas. Su cursu dd’eus a cuncordai in s’aposentu de is atòbius de sa Diretzioni Sanitària P.O. in su segundu pranu de s’Ispidali Nosta Sennora de Bonària.

Su cursu, ocannu puru, est acreditau Ecm e donat diritu a otenni is crèditus formativus po sa professioni. Is cursus prus adelantaus ant a cumentzai invècias in su mesi de cabudanni.

A is àterus traballadoris chi bolint liai parti a su cursu, ddis tocat a intregai una lìtera de posta eletrònica a [email protected] inditendi nòmini, sangunau e nùmeru de telèfonu.

Arregordaus chi su cursu est a indonu.

 

Coru, sentidu e ammentu po s’imparu. Corso di lingua sarda nella Asl del Medio Campidano

Il 28 marzo partirà presso l’Ospedale di San Gavino il corso di formazione di primo livello “Coru, sentidu e ammentu po s’imparu”. Il corso è inserito nel progetto “Coru, sentidu, ammentu” finanziato dalla Regione Sardegna con il bando Tulis per la tutela delle lingue minoritarie. Il progetto, come già detto, segue il percorso del progetto “Coru Sardu” dello scorso anno, con l’obiettivo di rispondere ai bisogni dei pazienti che arrivano in ospedale da tutti i paesi del Campidano, della Marmilla, della Trexenta e e del Sarcidano e che che si esprimono prevalentemente in sardo, e di migliorare il modo di entrare in relazione quando è necessario dare, in lingua minoritaria, informazioni riguardanti la salute. Il corso in questione, con attività di formazione per il personale,, mira a ridurre il gap tra coloro che si esprimono in sardo quotidianamente e gli operatori della struttura sanitaria, garantendo così il diritto alla salute e contemporaneamente il diritto all’utilizzo della lingua materna.

Il corso di 30 ore è strutturato in 12 incontri da due ore e mezza ciascuno, alcuni la mattina dalle undici e mezza alle due e alcuni il pomeriggio dalle due e mezza alle cinque.

Queste sono le date previste per il corso: 28 marzo, 5 aprile, 12 aprile, 19 aprile, 26 aprile, 2 maggio, 10 maggio, 16 maggio, 24 maggio, 28 maggio, 30 maggio, 5giugno. Il corso si svolgerà nella sala riunioni della Direzione sanitaria P.O. al secondo piano dell’Ospedale Nostra Signora di Bonaria. Anche quest’anno il corso è accreditato Ecm e da diritto ai crediti formativi per la professione. I corsi più vanzati cominceranno invece nel mese di settembre.

Per gli altri lavoratori che volessero partecipare al corso, è necessario inviare una mail a [email protected] indicando nome, cognome e numero di telefono.

Ricordiamo che il corso è gratuito.

Ulteriori informazioni

Ultima modifica

14 Marzo, 2024