Cun s’istadi torrat su problema de s’ Emergèntzia sànguini
In Sardìnnia teneus de sèmpiri dificurtadis mannas po sa mancàntzia de sànguini, chi me is mesis de s’istadi si faint fintzas prus grais. A dolu mannu is maladias no andant in fèrias e is malàdius antzis tenint prus abbisòngiu de agiudu e de atentu in custu tempus de basca e de aciacus acapiaus a sa stajoni.
In Sardìnnia teneus de sèmpiri dificurtadis mannas po sa mancàntzia de sànguini, chi me is mesis de s’istadi si faint fintzas prus grais. A dolu mannu is maladias no andant in fèrias e is malàdius antzis tenint prus abbisòngiu de agiudu e de atentu in custu tempus de basca e de aciacus acapiaus a sa stajoni. Su sànguini est, difatis, essentziali po is malàdius cun talassemia,ma puru po apretus sanitàrius, interventus chirùrgicus, tratamentus po àteras maladias e àteras situatzionis clìnicas. A donai su sànguini est unu protzessu seguru e beni cuntrollau e is personas podint donai chena cunseghèntzias po sa saludi insoru. Antzis sa cosa est profetosa po is donadoris puru ca dònnia borta ddis faint totu is anàlisis po averiguai is cunditzionis de aludi. Su tzentru trasfusionali de su spidali Nosta Sennora de Bonària de Santu’Èngiu, po parai fronti a custa emergèntzia, fait sciri chi fait a donai su sànguini su lunis, su martis, su giòbia e su sàbudu. Si podit andai chena de aparaguladura ma est mellus a tzerriai su nùmeru 0709378391 po sceberai sa dì cun is operadoris chi traballant in custu servìtziu. Coru Sardu puru cumbidat totu is donadoris e is chi funt idòneus a ddu fai a donai su sànguini po agiudai a ammanniai s’arregolta e sighiri a donai spera a is chi sunfrint.
Con l’estate si ripresenta il problema dell’Emergenza sangue
In Sardegna abbiamo da sempre grandi difficoltà per la mancanza di sangue, che nei mesi estivi diventano più gravi. Purtroppo le malattie non vanno in ferie e i malati hanno anzi più bisogno di aiuto e attenzione in questo periodo di caldo e acciacchi legati alla stagione. Il sangue infatti è essenziale per i malati con talassemia, ma anche per altre urgenze sanitarie, interventi chirurgici, trattamenti per altre malattie e altre situazioni cliniche. Dare il sangue è un procedimento sicuro e controllato e le persone possono donare senza alcuna conseguenza per la loro salute. Anzi è utile anche per idonatori perché ogni volta vengono fatte loro le analisi per verificare lo stato di salute. Il centro trasfusionale dell’ospedale Nostra Signora di Bonaria di San Gavino Monreale, per fronteggiare l’emergenza, informa che è possibile donare il sangue il lunedì, il martedì, il giovedì e il sabato. Ci si può presentare senza appuntamento ma si consiglia di chiamare il numero 0709378391 per fissare un giorno con gli operatori che lavorano in questo servizio. Anche Coru Sardu invita tutti i donatori e coloro che sono idonei a farlo a donare il sangue per aiutare ad aumentare la raccolta e proseguire a dare speranza a chi soffre.
Ultima modifica
2 Agosto, 2023