Cardiologias abertas 2024 in s’Ispidali de Santu ‘Èngiu

Is maladias de su coru funt, a dolu mannu, sa primu càusa de morti a livellu mundiali. Detzididori po custa patologias est su rolu de sa preventzioni. Est po custa arrexoni chi ocannu puru, de su 12 a su 18 de friàrgiu torrat “Cardiologias abertas” cun sa de dexotu editzionis, sa campagna natzionali po sa preventzioni de is maladias de su coru.

Is maladias de su coru funt, a dolu mannu, sa primu càusa de morti a livellu mundiali. Detzididori po custa patologias est su rolu de sa preventzioni, su stili de vida e una diàgnosi cabudraxa, pruschetotu in chi presentant fatoris de arriscu comenti a tenni familiaris chi ndi sunfrint, a essi a innantis cun is annus, a pipai, a tenni sa pressioni arta, is valoris de colesterolu artus, a tenni sa diabeta, a pesai prus de su tanti, a  fai pagu atividadi. Est po custa arrexoni chi ocannu puru, de su 12 a su 18 de friàrgiu torrat “Cardiologias abertas” cun sa de dexotu editzionis, sa campagna natzionali po sa preventzioni de is maladias de su coru. In custa cida sa “Fundatzioni po su coru tuu” (HCF Onlus de is Cardiòlogus Ospedalieris Italianus ANMCO) at a essi a disponimentu po assegurai unu servìtziu de informatzioni e agiudu po totu is tzitadinus chi ant a podi tzerriai, a indonu, a su nùmeru birdi 800 05 22 23 po calisisiat pregunta o duda in contu de patologias de su coru.

Su repartu de Cardiologia de s’Ispidali Nosta Sennora de Bonària, sèmpiri cun sa ghia de su primàriu Gianfranco Delogu, pigat parti a custa faina utilosa in is mangianus de su 12 a su 16, de is dexi a mesudì. Ocannu puru, si calincunu bolit fai preguntas o tenni acrarimentus fueddendi in sardu, su servìtziu linguìsticu de “Coru, sentidu, ammentu” at a essi in fainamentu, impari a is dotoris cardiòlogus.

Po ndi sciri de prus de is atividadis cuncordas, de is dotoris cardiòlogus e de is struturas sanitàrias chi liant parti a custa editzioni, fait a consultai su giassu Internet www.periltuocuore.it.

Cardiologie aperte 2024 nell’ospedale di San Gavino Monreale

Le malattie cardiovascolari sono la prima causa di morte nel mondo. Fondamentale per queste patologie è il ruolo della prevenzione, lo stile di vita e una diagnosi precoce, soprattutto per chi presenta fattori di rischio come la familiarità, l’età che avanza, il fumo, la pressione alta, i valori alti del colesterolo, il diabete, il sovrappeso, la scarsa attività fisica. È per questa ragione che anche quest’anno, dal 12 al 18 febbraio, torna “Cardiologie aperte” giunta alla diciottesima edizione, la campagna nazionale per la prevenzione delle malattie cardiovascolari. In questa settimana la Fondazione per il Tuo cuore HCF Onlus dei Cardiologi Ospedalieri Italiani ANMCO sarà a disposizione per garantire un servizio di informazione e sostegno per tutti i cittadini che potranno chiamare gratuitamente il numero verde 800 05 22 23 per qualsiasi richiesta o dubbio riguardo le patologie cardiache.

Anche il reparto di Cardiologia dell’ospedale Nostra Signora di Bonaria, sempre sotto la guida del primario Gianfranco Delogu, partecipa a questa utile iniziativa nelle mattine dal 12 al 16 febbraio, dalle ore 10 alle ore 12. Anche quest’anno. nel caso qualcuno voglia fare domande o avere chiarimenti parlando in sardo, il servizio linguistico di “Coru, sentidu, ammentu”, sarà attivo al fianco dei medici cardiologi.

Per saperne di più sulle attività organizzate e sui medici cardiologi e le strutture sanitarie che aderiscono a questa edizione è possibile consultare il sito Internet www.periltuocuore.it

Servìtziu linguìsticu de “Coru, sentidu, ammentu”

12 Febbraio, 2024